jueves, 28 de marzo de 2013

Estes muyeres.........


Estaba yo faciendo  la mi ronda habitual chigrera cuando atopeme con un artículo en el que les estadistiques ponen a los Astures como los que la palmaben primero ………..(Los varones asturianos tienen un esperanza de vida de 77,5 años, sólo superior a la de los andaluces (77,2) y un año inferior al promedio masculino en España.)…….. y yo preguntome por que si somos los que más cuidamos el hígado, gustanos tar al aire llibre, somos alegres, resultones y la sidra ye la meyor bebida del mundo mundial, asina que hubo ronda de preguntes en el komandu Jubiletas

Hefas: Oye Xuacu, tuuuuuuu, ¿cuántos años tiees?

Xuacu: Fae un mes que cumplí los 77, ¿non te acuerdes que pague una ronda  botellines?

Hefas: Ye verda joder, que fue portada al dia siguiente en la Nueva España ¡¡ Xuacu Montes estirose  y metió la mano en el bolsillu!! Y non fue pa sacar el pañuelu si non la cartera que taba ya tan pega a la tela’l pantalón que hubo que llamar a la benemérita pa que saliera el monederu abiertu y los billetes en fila india

Xuacu: Aldeanu del pijo, vete a tomar pol culo que ya quisiera yo pa mi la tu pensión

Hefas; Pooooooos tengo que date una mala noticia, según estes estadistiques, y sabes que elles nunca mienten, quedente 4 meses de vida asina que ¿ties ya fechu el testamentu? Sabes que somos amigos de toa la vida y aquí el respetable mientras duren les tus perres pa sidra y pinchos, velaremos el tu recuerdu y hasta y pondremos el tu nombre a una silla del chigre.

Xuacu: Vas palmala tu primero carapijo, non ves que yo toy solteru, anda sigue leyendo el articulo

Hefas: Las asturianas tienen una esperanza de vida de 84,1 años, sólo 0,5 años menor que la de las españolas (84,6 años). La esperanza de vida femenina en Asturias supera a la de las mujeres de Andalucía, Baleares, Murcia y Canarias y es igual a la de las valencianas…………..

¡¡ Que cabronas !! ahí ta la respuesta, si ye queeeeee………………..

jueves, 7 de marzo de 2013

Monologo a medias


Estos días ando bastante cansau, un catarru mal curau ta jodiendome bien y según la doctora tengo “una leve infección respiratoria” (espero non acabar como  el Chavez, Dios o el Diablo lo tenga en su gloria)  así que la medica recetome non se que pa matar al bichu y un jarabe pa no se que tampoco de los mocos, asina que fuime pa la farmacia, pedilo, “PAGUELO”, y eso que soy pensionista, no fue mucho pero 5 euros que ya no tengo y dan pa dos o tres botellines sidra.

Hasta aquí ye to normal, unu ya paso del meridiano y ta mal, yá nun soi'l que yera antes, cuéstame recuperame de to, pero de toooo de toooooooo, y algo ya empieza fállame en el cerebro, nun se si ye por usalu munchu ultimamante, pero noto yooooo que algo chispea mal, con decibos que hasta estoy tomandome el jarabe.

Todos sabemos que el jarabe nun val pa na, que ye un inventu de les farmaceutiques pa vender y sacar pa untar a diestro y siniestro. El jarabe ye agua con polvos de la madre celestina y del padre cucharon que sabe a demonios pa que naide lu tome, ahí ta el asuntu, apuestome un carru picatostes que en tos los llares d’asturies en la caxa los medicamentos o al llau por si pringa, hay un jarabe sin abrir  de fae un añu per lo menos cosa normal porque tienen unos nomes que ni te cuento, el miu llamase Fluidasa y contien Mepifilina , ome no me jodas, mepifilina, esi nun ye un componente seriu coño  como por ejemplo pue ser la “amoxicilina” esa si, pues confiar en ella por qué se ve que ye de verdad pero la mepifilina, ome no me jodas, cagonmimantu eso non existe suena como a que ye mexiu de filipina.

Mira tú que curiosa ye la vida que yo pa los nomes y pa les lletres siempre tuve mu mala memoria, pero acuerdome perfectamente cuando llera un ñarru y non sobrepasaba la altura de la mesa la cocina, tengo toda mi vida resumida en semelles que cuando les toco abrense en un abanicu con cientos de elles mas.  Pa lo otro ya me arreglo con ……………….

Cari: oye cuchufrita, como se llamaba eso que yo tomo paaaaaa….

Cuchufrita: Viagra

Cari: ya empezamos con tiranteces y a dar pol culo

Cuchufrita: hay hijo si no especificas mas unaaa faese ilusiones y…….

Cari: Joder, les ultimes que me dio la medica

Cuchufrita: Bhhufffffff, hay donde escoger cari. Haber, el synalar rectal pa les hemorroides, , el ixia pa la tensión, el omeprazol pal estomago, neobufren pa los dolores del reuma, el voltaren pa cuando de duel mucho la espalda, traumeel pa los dolores musculares y la amoxicilina pa la infeccion

Cari:¡¡ esa joder !! esa cabrona la  amoxcomosellame, dexame el estomagu fechu mierda y hasta dame cagalera coño.

Cuchufrita: pos vete a la medica a que te la cambie

Cari: no jodas, esperar otra hora pa después pagar otra vez en la farmacia ¿ tu tas lloca?

Cuchufrita: si cari, por ti, porque si tuviera cuerda taba en casa mi madre rascandome la fañagueta

Cari: Cagonlespitesroxies cuchicuchi, que bie fice en dexame pescar por los tus güellinos de gatona miaamoooooooool, que además de tar mas buena que un pan de 100 kilos yes mas lista que el hambre coño, que sabeste de memoria tos esos nomes raros de les pastielles mientras la muyer del Barcenas y la Infanta Cristina muchu tronío mucha polla pero cuando yos pregunte algo  ¡¡nunca saben na de naaaaaa coño !!      ¡¡ OLE MI SUERTE !!

 KONIEC

Fechu N'Asturias per el Hefas .- aldeanu de pro
Tooos los derechos tan reservaos por mi y los izquierdos por el mi hermanu